علی اکبر

علی اکبر یک اسم نیست

علی اکبر

علی اکبر یک اسم نیست

روز قبل از میلاد مبارک حضرت علی اکبر (ع) در سال 1434 اراده کردم که به صورت رسمی کار وبلاگ رو آغاز کنم

دنبال اسم گشتم .... دیدم فرصت اسم پیدا کردن نیست ....بعداً میشه براس یه اسم گذاشت... فعلا به یک جریان متصل کنمش
جریانی جاری
جریانی که نمیشه براش اسم گذاشت
جریان حق جویی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

( این متن پیش فرض روی وبلاگ های بیان موجوده دلم نیومد حذفش کنم)

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۰
من

نظرات  (۵)

علی آقا سلام عرض شد! از این طرفا. به دنیای مجازی خوش اومدی!!.

واقعا شما چقدر انسان رقیق‏القلبی هستی، که حتی پست‏های آزمایشی و نظراتش رو هم پاک نمی‏کنی! به این می‏گن استفاده از تمام ظرفیت‏ها. 

شما زین‏پس روی ما به عنوان خوانندگان وبلاگ فخیمه‏تون حساب باز کنین.

پاسخ:
سلام فرزین آقای عزیز
دنیای مجازی حتماً معصیتی مرتکب شده که من رو باید تحمل کنه
ظرفیت ها .....
و ما ادراک ما ظرفیت
در هر حال از شما قدیمیای دنیای مجازی میخواهیم که من را یاری کنید تا همه در بهاری سبز و شیرین .... یاقیشو یادم نیس
جدی اگر پیشنهادی و کمکی به ذهنت رسید بگو
از قبیل یه اسم خوب - قالب - مطلب و ....
اسمت وب‏لاگ خوبه به نظرم. فقط قالب می‏تونه عوض بشه. چون وب‏لاگ یکی از دوستان نود و یکی‏مون هم همین قالب رو داره(http://mehraz.blog.ir/). حداقل واسه ما تنوع باشه!!
درمورد مطالب هم  اگر بتونی به موضوعات خاصی بپردازی بهتره. انگار تکلیف مخاطبا با مطالب وب‏لاگ روشنه. هرچند که وب‏لاگ خود من این‏طوری نیست..
پاسخ:
این که وبلاگ موضوعاش مشخص باشه رو مثه خودت فک نکنم
بیشتر از بلاگ میخوام سوء استفاده شخصی کنم و یه  جورایی دفترچه خاطرات یا تفکرات بشه
اما تم رو اگر پیشنهاد داشتی بگو
خودم هم میگردم
Abulslteoy joyful in every way. Erin, you are the best. Jen, you will always be our hero. I’m so proud of Erin, as well as her friends. In these photo I see strong young parents raising stalwart souls. It shines through.
It appears to me that this website doesnt load up in a Motorola Droid. Are other folks having the same issue? I enjoy this site and dont want to have to miss it any time Im gone from my cotmepur.
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۳۶ http://cocoandfoxx.com/gubwbiwhe.html
yo cosine caldo de res pero no me salio un buen sabor lo hize con colitas y chamorro con hueso perro eso de las casne se me hizo mucho tienpo (yo la cosine como media hora pero eran trozitos y tambien me quedo algo dura sera por eso del tiempo ) ,,, si fue el tipo de carne el problema?...que tipo de piezas me recomiendan para que suelte un buen sabor

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی